A day at university

Idag har jag varit på Uppsala Universitet igen, dvs. har jag brutit den långa combo:n av praktikdagar. Vi hade en muntlig redovisning, vilket jag i vanlig ordning skrev ihop medan de andra redovisade. Det verkade gå vägen. Lysande studenttips! ;>

Min grabb fick tillkännagivandet att han blivit godkänd på hans jätteviktiga tenta idag (han var tvungen att klara den vid tentatillfället). Det mer tråkiga var att vi var tvungna att dra till akuten med hans infekterade finger idag. Efter lite hopp mellan Wallingården och akuten gick det att lösa, eller snarare trycka ur (varbildning etc) och nu går han på penicillin. Good luck to him. :c ♥

Mer spännande har ni inte haft det, va?
Pussar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0