The days that have gone

Jag har inte bloggat på ett tag, och det enda jag kan skylla på är min egen lathet. Som tur är så har väl ingen saknat mina inlägg alltför mycket. ;>

Fredag - maskeradfest hemma hos Jessica, det blev asbra. Jag var som sagt den vita häxan ur Narnia-böckerna. Många var imponerade, kan vi säga. =u= Jag använde den hemmagjorda primer:n som Chemma blandade till, och den fungerade asbra! Sminket satt som sjutton när jag vaknade upp på lördagen (amazing!).
Efter att ha festat klart hos Jessica så gick vi (ca 5 pers) vidare till Upplands nation, och drog därefter till Max på Stora Torget.
Hemma? Någon gång runt halv 3, trots att jag hade sagt att jag inte tänkte vara ute så länge. ;s Hohoho.

Lördag - Middag ute med grabbens familj, utom de två tjockisarna som hade blivit magsjuka när de glufsat i sig mat på fredagen (thairestaurang hade de käkat på, om jag förstod det rätt). Rätt åt dem. Pizza blev det för mig och de andra, utom grabben som käkade lasagne. :> Vi käkade på den nyöppnade restaurangen Spessito (eller vad den nu hette), som ligger där Unik låg förr, dvs. bredvid Savoy nästan.

Söndag - Skottat snö hela dagen, känns det som. Har därefter käkat skinkschnitzel med potatis, vilket var gott faktiskt.

Så har det sett ut, och nöjd är jag med hur det har utfallit ändå.

Kommentarer
Postat av: Jäni

Kan man få se några vita häxan-bilder dodo kasnke? :D

2010-12-19 @ 18:01:04
Postat av: GS

Jag är också nyfiken på hur du såg ut!

Och varsegooood för primern för all del.

2010-12-19 @ 21:21:26
URL: http://glasgowsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0