In the midwinter season

Tjenis!

Jag har idag varit på stan, efter praktiken dvs, och letat accessoarer till min utklädnad. Vaddå utklädnad? Jomen jag ska ju nämligen på fest (eventuellt) hos en klasskamrat med temat "sagofigurer omtolkade enligt dig". Sounds like phun, I thought. :3

Jag tänkte mig vara snöhäxan ur Narnia, även om det inte är en saga i sig.


Detta kommer jag hämta inspiration från, även om jag absolut inte tänker se ut som hon. För jag ska ändå omtolka henne. Funderar på att bl.a. "pudra" ansiktet med vit ögonskugga. Eventuellt. I dunno.
Jag tänkte eventuellt ha svarta/mörka pärlor på mig med, håhå. Det kommer nog gå bra i  vilket fall. Dreadsen kommer jag absolut inte ha i vilket fall! :3


Kommentarer
Postat av: GS

Jag tror det blir skitbra!

2010-11-23 @ 18:45:16
URL: http://glasgowsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0