Skrappyramid

Idag har jag genomlevt ännu en dag på praktik, håhå. Det har varit som det brukar, dvs lite trevligt och lite jobbigt. Men jag gillar det faktiskt. Gillar kidsen (som Molly skulle sagt det). ;>
Och nu ska jag släppa det på blagen också; jag har en 14årig beundrare. Eller som Molly säger: "jag tror att han är lite betuttad i dig". Känner panik. Fast tycker det är lite trevligt att någon tycker om mig i dessa karga tider, men vill inte att han ska .. ni vet.. tro något. :c
That's how it is when you think about it. Ne, men seriöst är det ju en lite tråkig situation som jag inte vet riktigt vad jag ska göra något åt. :c Well, well..

Imorn har jag lektion för år 9. I LIKE! :3 Krönike-genomgång, för andra veckan i rad. Wiho! Jag börjar kl 9 imorgon, så nu ska jag nog absolut sova. :'3

BTW!
Fick en jättesöt liten väska från H&M Divided idag. Den där leopardfärgade sminkväskan, alltså. Som jag inte har bild på, men den har lite neonrosa och ljusblå detaljer på sidorna. Anyhow, I like. =u= Thnx honey♥!


Idag har jag annars också varit hos Polisen, första gången jag har varit där i mitt liv. De var jättetrevliga, jag ska aldrig någonsin misstro polisväsendet. =u= Eller kanske, men inte något för idag eller så. Håhå.


Kommentarer
Postat av: GS

Söta du. <3

2010-11-23 @ 18:45:59
URL: http://glasgowsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0