Nimrod

Vi är hemma nu igen, Chemmus, jag och min lille gutt. :3 Allt har vart marvelöst! :3 Sååå mycket har vi hunnit med, faktiskt! Till att börja med har vi varit i Danmark (Helsingör, Köpenhamn) och sen har vi druckit Gammel-Dansk. Den hoppas jag aldrig att jag får i mig en gång till. :< Tydligen blir ju inte drycken bättre av de där 29 frukterna och örterna. ;S
Vi var förbi Tivoli (Köpenhamn) och såg den fina fyrverkerishowen de hade där på torsdagen. Det var tur att vi var där när de började skjuta upp raketerna, eftersom att det inte riktigt gick att se något över huvud taget på nyår. Det var nämligen helt dimmigt. :< Men vi sköt upp en liten himmelslykta eller vad de nu hette. Det var ganska coolt. Man skrev en önskan på den, tände ett ljus under och sen flög den iväg som en liten ballong.

Jag har även köpt en ny tandborste, nere i Skåne, en aquafresh (between teeth). Den är gansak fräsch faktiskt, som produktnamnet antyder, för den har nämligen inbyggd tandtråd på munstycket. ;> Superfult! Men det rensar faktiskt lite mellan tänderna, så det är okeido.


Det som är orange-färgat är tandtråden. Min borste är dock turkosgrön (istället för blå), vit och såklart orange dådå. Om jag orkar kanske jag postar något mer inlägg. :> Jag har en tajt inlämning att göra, så hinner inte med så mycket. Återigen ropar det där ljuva studentlivet på mig. :<

Kommentarer
Postat av: Jäni

Då kan du tvätta bort gammeldansken med tandborsten dära, det är inte gott :c

2011-01-06 @ 14:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0